Wednesday 22 August 2012

Meow Dalam Kenangan......

Kau pergi juaaaa.....wuuuhuuu..sob..sob...sedih...cecumil kesayangan aku dah xde lg di alam fana ini...kenape kau tinggalkan daku Meow...huaaaa....waaa....rindu sangat laa..kat Meow ni...Meow menghembuskan nafas terakhirnye pada 15 Ogos 2012 bersamaan 26 Ramadhan 1433H...wahhh..hehe...sayang giler lah kat Meow aku nie..tp umurnye x panjang..sempat idup lebih kurang 5 bulan je kott...aku jumpe Meow dalam longkang depan umah aku...sedihhh...die terjatuh dlm longkang tu tatau dah brape lame coz aku keluar rumah nak buang sampah sekitar jam 12 malam gitu...(date x berape ingat la...tp hujung bulan April....)terdengar bunyi anak kucing..cari punye cari...rupenye dalam longkang maaa...kecik lagi die mase tu..aku agak umur die dalam 3 minggu ke..cam tu la mase aku jumpe tu...Meow mati sebab sakit yg aku x tau punce penyakitnye...x sempat nak bawak pejabat veterinar check penyakit die...die pon dah nazak...ngam2 plak aku mmg dah bercadang nak bawak pegi jumpe pegawai kt pejabat haiwan pada 16 Ogos...coz aku dah start cuti raye...kecewa and terkilan jer rase...sob..sobb...

No comments:

Post a Comment