Wednesday 15 August 2012

Raya Oh Raya....

Raya dah dekat...aku cam slumber biase jer...ingat macam baru semalam jer umat Islam start berpose...tup..tup.. tinggal 4 hari lagi nak sambut lebaran...hari ni last day aku keje...esok dah mula cuti...saje ambik cuti awal coz aku nak buat kuih raye...lagipun aku tak leh nak cuti raye sangat..kena bagi 'can' kat staf yang dah kawen cuti raye lelame skit...huhuuu..."tu la kau sape suruh tak kawen lagiks..kan dah kena beralah..tetiap tahun ko jer yang kena masuk keje awal..." (marahku pada diriku sendiri)...tak pe la kannn...berkorban sekali sekale...(uhh..sekali sekale mende ..ni dah masuk tahun yg ketiga aku tak dapat amik cuti tambahan raye...) raye keempat dah kena keje balik...tu nasib baik raye jatuh hari ahad..so, ganti cuti tu hari selasa...dapatlah 3 hari beraye sakan...(xde sakan sangat..propa jer lebih..pade hal dok umah jer...makan ..makan dan makan sambil nonton tv...wahaahaa)...ni first post dari aku.. xde idea kott nak crite ape kat sini..nnt2 la kan aku pk2 kan ape bende nak di kongsi kat sini..."baik ko buat kerojer tu..ni waktu kerojer bukan time berblog okiess..." hehehehe...curi tulang jap..bulan pose kan mate nih ngantuk jer manjang...so, nk bagi segar kena la buat mende tak berpekdah sekali sekale ..x gitu?? adiosss...

No comments:

Post a Comment